هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

2 مشترك

    ♥ ♥ .. بنـــات آخـــر شقــاوة .. ♥ ♥

    avatar
    الشرقاوى
    عضو نشيط
    عضو نشيط


    الجنسيه : مصرى
    عدد المساهمات : 23
    نقاط النشاط : 5282
    التفاعل : 0
    تاريخ التسجيل : 10/02/2010

    ♥ ♥ .. بنـــات آخـــر شقــاوة .. ♥ ♥ Empty ♥ ♥ .. بنـــات آخـــر شقــاوة .. ♥ ♥

    مُساهمة من طرف الشرقاوى الجمعة فبراير 12, 2010 12:27 pm

    الحلقة الحادية عشر


    سكت الاب شويه
    فقالت ملك:بس ايه؟؟؟
    عبدالله ينظر اليها بحب ويقول: انا خايف عليكى ..هتروحى بلد غريبه متعرفيش حد فيها ولوحدك...
    ملك مقاطعه:بس خالى هناك ممكن انزل عنده
    عبدالله:خالك بقالنا اكتر من 4 سنين مشفنهوش ومعرفش ايه اتغير فيه خصوصا قعدتهـ ف بلد زى امريكا وبعدين ده عنده ابن قدك
    ملك: بابا طيب خلاص اقعد فـ اوتيل انام فيه وبقيت وقتى معاهم فـ بيتهم
    عبدالله:بس بردو يابنتى انا خايف عليكى اوى
    ملك: متخافش يابابا عشان خاطرى انا نفسى اعرف هو مين نفسى اشوفه واكلمه ممكن
    نظر لها عبدالله بحيرة ثم قال:انا مشغول جدا عشان اروح معاكى بس..ممكن ابعت حد بثق فيه معاكى يكون زى ظلك
    نظرت اليه ملك فرحه وشاكرة ثم قالت:شكرا ياحبيبى شكرا يابابا
    وقامت باسته وجريت ووقفت فجأه ورجعت تانى :بابا صاحب الملجأ مقاليش هو فين بأمريكا
    عبدالله:انا عارف يا حبيبتى
    ملك:بجد طب هو فين عشان خاطرى قولى
    عبدالله:حاضر ياملك..هو قاعد فـ فيلادليفيا
    ملك:اها دى مدينه ساحليه صح...ده كمان خالى ساكن هناك
    عبدالله :ايوة يا ملك ...والدك هناك رجل اعمال مشهور صاحب شركه ادويه وشركه صناعه سفن وقاطرات بحريه
    ملك:بجد..شكرا اوى يابابا..طيب انا هطلع بقى
    نظر اليها والدها بخوف وقلق ناجمين عن حب شديد
    &&&&
    طلعت ملك غرفتها ومسكت الموبايل وكلمت ريتاج
    ريتاج:الو
    ملك:ايوة ياريتاج
    ريتاج:ملك اخبارك ايه
    ملك : الحمد لله ...بقولك انا هسافر وخلاص اخدت موافقه بابا على السفر
    ريتاج:هتسافرى ...هتوحشينى اوى
    ملك:وانتى اكتر بجد
    ريتاج:طب ودراستك
    ملك:مش مهم انا مستعده اضحى بأى حاجه فـ سبيل انى ألاقيه
    ريتاج:طب بقولك ايه متيجى عندى شويه
    ملك: اجى عندك
    ريتاج:اه ونبى ونبى عشان خاطرى مش كفايه هتسبينى وتمشى
    ملك:طيب اوكى هقول لبابا واجى
    نزلت ملك بسرعه
    ملك: بابا انا عايزة اروح لريتاج
    عبدالله :طيب براحه براحه ...روحى
    ملك:شكرا يابابا
    ملك ممسكه بالفون وهى تصعد ع السلم:الو ايوة يابنتى مسافه السكه وهجيلك
    &&&&
    راحت ملك لريتاج ومازن مكنش يعرف وكان فـ غرفته
    ريتاج: ازيك ياملك اتفضلى اتفضلى
    ملك:شكرا
    دخلا البنتين غرفه ريتاج
    وقعدوا يتكلموا وفجأه دخل مازن بسرعه
    وهو يقول:ريتاج بصى الشعر اللى انا ألفته عن..
    قطع كلامة فجأه لما رأى ملك
    وقال: انا اسف مكنتش اعرف انك هنا ياملك ...منورة
    ملك:انت بتألف شعر مكنتش اعرف ممكن تسمعنى عشان انا بموت ف الشعر
    نظر مازن الى ريتاج التى شجعته فدخل الغرفه ببطئ ثم امسك بكرسى وجلس بجانب ريتاج وقال:
    فجأة ... إلتقت عيناي بعينيه

    تسمرت في مكاني دون حراك


    أخذني في بحر عيونه المتلاطم


    في زورق بدون مجاذيف


    أبحرت في بحر عيونه


    في بحر لا شاطئ له















    وقف الزمن


    ولم أعد أشعر بمن حولي


    ووقف قلبي


    مبهـــراً ... هـــائماً


    سارحـاً بخيـــال


    وحلم حبها الجميـــل


    وإحسـاسها الدافئ


    الذي أخذني إلى عالمٍ آخر

    عالمٌ تملئه أنفاسي


    عالمٌ لا يوجد به سوى
    حبها الساحر











    عالمٌ عنوانهُ


    أنا وهى فقط


    حبيبتى
    دعيني أعترفلك
    دعينى أبوح لك



    يا من أسرتني


    يا من ملكتِ جوارحي


    أنتِ سبب حزني وسعادتي وهنائي وشقائي


    لقد أحببتك بعقلي قبل قلبي





    أعترفلك بأنني اسيرك
    حبيبتى





    يا أغلى من سكن قلبي


    أهواك يا عمري

    غرامك هو قدري و سر عشقي


    حبك مكتوب عليً منذ ولادتي
    عشقتك وعشقت فيك حياتي ودنيتي
    عشقي لك يسري
    في عروقي وفي دمي
    حبك سيطر على نقاط ضعفي
    واجتاح جميع مشاعري
    وتحكم في أعصابي وسريان دمي
    كل يوم يتزايد حبك كالأعصار
    ويتغلغل في جسدي













    أنا جسد بلا روح


    لأن روحي متعلقة فيك


    أنا جسد بلا قلب


    لأن قلبي هو أنت



    لم أفكر يوماً بأحدٍ سواك


    جعلتك كل أحلامي
    رسمتك في عيني صورةٌ




















    لا أملُ منها أبداً


    جعلتك في عروقي دماً






    لا أعيش بدونه



    جعلتني أسير فيه عالمك


    وسأبقى لك أسير عاشق







    حبيبتى



    مهما قسيت عليً ... أحبك


    مهما زعلت منك ... أحبك


    غيرك مستحيل أن أحب


    حبك هو الذي لأجله أعيش


    إني أعشقك .. أدمنك












    الحب أنت والسحر أنت



    ولن ألفــظ سوى كلمة



    أحـــــــبـــــــــــــــك



    سأبقى سجينك حبيبتى للأبد


    سأبقى معك إلى أن يتوقف النبض


    سأبقى معك إلى أن يتوقف العمر


    سأبقى معك إلى أن يحين أجلي


    سابقى معك إلى أن تخلدني البشر


    سأبقى معك إلى أن ترحلى معي


    أعــشــــــقــك

    نظرت ملك له:ليه سكت كمل

    مازن:خلصت

    ملك:تحفه اوى يا مازن بجد..ياترى حبيبتك تستحق كل الكلام الجميل ده

    مازن:حبيبتى بنت جميله راقيه فـ تصرفاتها ونظرتها تأسر الجميع فـ لحظه

    وهى محترمه جدا جدا وهى رقيقه جدا وحسنه المداعبه والمفاكهة

    ملك: كل ده

    مازن:ده بس كلام مختصر ...انما لو حبيت اتكلم عنها بجد مش هيكفينى سنه كلام عنها

    ملك : يا بختها

    نظر اليها ملك وكأنه يريد ان يقول لها انها انتى

    قالت ريتاج:احم جميله اوى يا مازن يلا عايزة اتكلم مع ملك قبل ماتسافر

    نظرت اليها ملك بغضب ومازن يقول:هتسافر....هتسافرى فين ياملك

    ملك:هسافر امريكا يا مازن

    مازن:امريكا ....ليه

    ملك وتنظر لريتاج وهى فى قمة غضبها ولكن حاولت تكون هادئة مع مازن:الموضوع يطول شرحه

    مازن: انا قلتلك قصيده من تأليفى وقلتلك انى بحب بنت وانتى مش عايزة تقوليلى هتسافرى ليه

    ملك:اصل يعنى ..

    مازن: اوكى اسف الظاهر انى نسيت نفسى معاكى ...تقبلى اعتذارى مرة تانيه ..بعد اذنكم

    ملك:متزعلش يامازن هخلى ريتاج تقولك

    مازن:لا لو معرفتش منك يبقى مش عايز اعرف من حد تانى

    ملك:يعنى هسافر ادور على والدى الحقيقى

    مازن :ووالدك اللى هنا استاذ عبدالله

    نظرت اليه ملك:وانت عرفت اسم بابا منين

    تذكر مازن انه عرف ده من ريتاج بعد الاعتراف وقال:والدك بينه وبين والدى شغل كتير وانا بشتغل مع بابا

    ملك:اه فهمت ...والدى اللى هنا مش والدى الحقيقى

    قالتها ملك وهى تنظر فـ الارض

    نظر اليها مازن:وانتى ليه مكسوفه كده ومحرجه يا ملك ...ده مش ذنبك انتى

    ملك: بس دى حاجه تخصنى

    مازن:قصدك انى تطفلت وانى مكانش المفروض اعرف

    ريتاج:انا رايحه اعمل عصير لملك

    ملك:لا شكرا

    ريتاج مصممه لتفسح ليهم المجال ليتكلموا : لا ازاى دقايق وجايه

    ومشيت بسرعه

    ملك:لا مش قصدى كده يا مازن قصدى انها تمس كرامتى وتجرح كبريائى

    مازن:مالك ياملك بقيتى اكبر من سنك اوى كده ليه

    ملك:معلش يا مازن متضايقه شويه

    ثم نظرا الى بعض وقال مازن:وانا مش عايزك تبقى حزينه

    ملك:ليه

    مازن:عشان زعلك غالى عليا

    ملك:ليه

    قال لها مازن بعد تردد:عشان انا بحبك يا ملك
    avatar
    محمد الجندى
    عضو جديد
    عضو جديد


    الجنسيه : مصرى
    عدد المساهمات : 19
    نقاط النشاط : 5251
    التفاعل : 0
    تاريخ التسجيل : 14/02/2010

    ♥ ♥ .. بنـــات آخـــر شقــاوة .. ♥ ♥ Empty مشكوووووووووووور

    مُساهمة من طرف محمد الجندى الإثنين فبراير 15, 2010 5:54 am

    انا متابع :)

      الوقت/التاريخ الآن هو الأحد مايو 19, 2024 10:41 am